Indahnya Berpantang dengan Shaklee

ALHAMDULILLAH..Segala Puji Bagi Allah, Tuhan Semesta Alam.. Hr ni hr ke33 sy berpantang. Yang pastinya berpantang sudah tidak membebankan bg saya..sgt2 bersyukur ditemukan dengan Shaklee..kali ni adalah kali ke2 saya berpantang bersama Shaklee.kali pertama berpantang bersama Shaklee adalah pd Jun 2011 untuk anak ke2..dan utk anak ke3 saya masih sgt2 bpuas ati dengan Set Berpantang Shaklee..

Berpantang bersama Shaklee memberi kesan yang sgt baik buat saya.. Berbeza dengan pengalaman pertama berpantang..pengalaman berpantang anak sulung sgt2 membuatkan saya serik utk berpantang..huhu..mcm2 mslh..kuikui..dgn mslh sembelit,susu x kuar, moody slalu, badan penat, muka pucat & mcm2 lagi. Pendek kata mmg serik la..Alhamdulillah semasa menyusukan anak sulung sy dijodohkan dengan Shaklee. Perkenalan saya dgn Shaklee berterusan sehinggalah sekarang. Sejak itu saya tidak lg ragu-ragu utk menggunakan Set Berpantang Shaklee. Yang pastinya memberikan kesan yang TERBAIKKKKK!!!

Set Berpantang Shaklee membuatkan saya sentiasa rasa bersemangat, sihat dan ceria walaupun sy bersalin secara czer..Ramai wanita diluar sana sgt takut utk bsalin secara czer kannnn? Bagi saya yg sudah merasa penglaman bsalin secara czer semasa anak ke2, smua 2 dh x jd mslh..coz sy tau dengan Shaklee luka czer insya Allah dgn izin Allah akan cpt sembuh..kwn2 saya slalu btnya.. "x sakit ker bsalin czer ni"..jwpn saya " Alhamdulillah xde la rasa sakit sgt.biasa jee"..tp 2 la hakiktnyer..sy leh bergrk bebas tanpa rasa sakit..sy still leh uruskn anak-anak dan suami..dan for sure sy x nmpk cam org dlm pantang..hehe..sihat & berseri cam biasa..Bab susu x yah ckp la..mmg superb!!!rezeki anak sy melimpah ruah..syukur sgt2..sy mmg sgt fanatik dgn penyusuan susu ibu..setiap kali menyusukan sy kna wat tandem nursing..klu x susu sy akan mbasahi baju..sgt mbahagiakan!!rezeki yang dikurniakan oleh ALLAH S.W.T sgt2 indah!!

Yang pastinya confinement bkn la azab lagi..relax jer.badan sihat..hati gembira..susu byk..leh wat stok sblm masuk kje..x de lg istilah mghitung hari nk abiskn pantang..everything goes very well..Baby pn Alhamdulillah x byk ragam..

Jadi klu ada yg rasa bpantang dgn supplement ni cam x lengkap, sila fikirkn balik. knp??Kerana Supplemen ni berfungsi utk memenuhi keperluan nutrisi badan kta. Selepas bsalin, badan kita perlukan vitamin/mineral utk ganti balik apa yg dh hilang waktu bsalin. So, tang mana yg x lengkap??? Fikir2 dan renung-renungkn..Bagi saya berpantang dgn Shaklee adalah marvellous..

Bagi yang tak tahu; selalunya bila berpantang inilah yang akan dicadangkn:
 B-Complex
  Vit C
Vita-Lea Iron Formula
 Energizing Soy Protein
 Zinc

Orite..pengalamn sdri dh sy ceritakn..harap2 leh mbantu wanita2 di luar sana yg masih tercari-cari set berpantang yg bsesuaian..

Ade lg nk tny???Atau perlukan lebih info & pendapat.. Feel free to contact me..


JOM SIHAT & CANTIK BERSAMA SHAKLEE!!

Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

Wan Norhayati bt Wan Tahir
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 866292 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 6704659
♥ Emel : wanyatie82@gmail.com
♥ Laman web: mommycun.blogspot.com




No comments:

Post a Comment