Resepi ESP yang best!!!

Dah try ESP? sedap x? dh nama soya tentulah rasa soya..btul x?hehe
Saya selalu minum ESP yang dibancuh dengan air kosong jer. very simple n cepat.. Tetapi mungkin ada di antara kita yang tak boleh ESP+air kosong. Betul tak?

Hari ini saya kongsikan beberapa cara untuk menjadikan ESP anda lebih best and hot!!
Jom kita tgk beberapa resepi ESP yang best sangattt!!!

1.  ESP + MILO / horlicks
Campurkan 1sudu besar ESP bersama milo suam.Jangan sekali-kali bancuh ESP dengan air panas kerana ianya boleh merosakkan protein yang ada dalam ESP.


Taraa!!!inilah hasilnya ESP + Milo..yummyy!!

2. ESP + Jus Buah Twister
Anda juga boleh mencampurkan ESP dengan jus buah Twister..Twister kan ada pelbagai jenis jus buah. So pilih la mana yang berkenan di hati..mcm sedap je..macam best jer!!


3. ESP + Yogurt Bliss
Anda boleh bancuh ESP bersama yogurt Bliss. Ramai antara kita yang memang penggemar minuman yogurt. betul tak? tidak salah kalau anda campurkan ESP bersama yogurt Bliss. Acu cuba try test!!!mesti meletop kebabommm!!!


4. ESP + Sunquick
Ini antara resepi favorites saya.. Selalunya saya masukkan 1sudu besar sunquick dan 1sudu besar ESP..Then shake sampai berbuih..memang best!!rasa masam-masam manis..terbaikk!!!


5. ESP + Low Fat Milk
Anda juga boleh mencampurkan ESP bersama low fat milk..shake sampai berbuih n minum..memang terasa kesegarannya!!!

6. ESP + Fresh Milk + Madu
This is my favorites. ESP shake bersama fresh milk madu. Shake sampai berbuih.. memang best.. terasa kelazatannya. rasa lemak-lemak cam 2..anda patut mencubanya.
Kalau x de madu leh shake dengan fresh milk jer pun ok. memang terangkat la..


7. ESP blended with fruits
Kalau anda ada lebih masa, why not buat ice blended. Campurkan ESP bersama buah-buahan seperti tembikai, lobak putih, strawberry dan lain lain. Mesti best!!


8.ESP + Ribena
Saya pun pernah try ESP + ribena. memang best.

9. ESP + Sirap bandung
Terliur terus!!hehe.anda patut mencubanya..pasti terpikat!

10. ESP + Kurma + Madu + Badam
Kenapa tidak kita blend ESP bersama makanan sunnah seperti madu, kurma dan badam.betul x? Berganda-ganda khasiatnya. Malah dapat pahala lagi..Jom try

11. ESP + Mealshake/Performance Drink? Cinch Shake
Anda juga boleh  bancuhkan ESP + Meashake/Performance Drink/Cinch Shake. Lagi meletopp..

12. ESP + Nesvita
Anda juga boleh campurkan ESP bersama Nesvita. 1 sudu bancuhan ESP + Nesvita 3 in 1.pun best jugakkk..


Cadangan Sukatan dan Waktu Minum ESP

Sukatan : 1 sudu besar ESP + Air Kegemaran Anda (saya cadangkan 2x sehari ye.)

Macam saya sendiri, saya ni jenis kadang2 terlupa nak makan waktu pagi, so breakfast saya akan replacekan breakfast dengan ESP sebelum buat apa2 kerja. saya sangat suggestkan sape yang pegi kelas/kuliah/kerja awal2 pagi tak sempat makan, pleaseeeeeeee minum ESP.hehe! Boleh elakkan perut korang berbunyik pelik :p ESP ni boleh mengenyangkan kita tau, so time belajar/kerja rasa selesa je selain kekal bertenaga lama. 



Tips ESP
  • Jangan bancuh dengan air panas, air kafein atau air berkarbonat sebab boleh hapuskan nutrisi
  • Jangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ini akan membebankan ginjal
  • Gunakan tumbler atau shaker atau botol tupperware untuk menggoncang/SHAKE bancuhan ESP untuk lebih mudah larut. Kalau guna sudu sahaja, nanti tak semua yang larut, jadi berketul-ketul.

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat , menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Hubungi saya segera untuk sebarang pertanyaan/pertanyaan.



JOM SIHAT & CANTIK BERSAMA SHAKLEE!!


Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

Wan Norhayati bt Wan Tahir
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 866292 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 6704659
♥ Emel : wanyatie82@gmail.com
♥ Laman web: mommycun.blogspot.com

No comments:

Post a Comment