Testimonial Set Menyusu..

Susu

Assalamualaikum w.b.t..Hari ni sy nak share my own testimonial..Ni adalah hasil saya consume set menyusu Shaklee secara konsisten.

Rezeki Nur Izz Qisya pd kul 6.30 am tadi..Alhamdulillah..

Sebagai ibu berkerjaya, hari2 bpantang sgt2 la penting..of course la sbb nk wat stok susu sebelum kembali berkerja.
Bagi saya, stok susu sgt penting..dgn adanye stok susu membuatkan sy yakin utk meneruskan penyusuan susu ibu walaupun sy berkerja. Satu cabaran yg besar bagi ibu-ibu yang berkerjaya utk meneruskan penyusuan susu ibu sehingga anak berusia 2thn seperti yang disarankan dalam Islam.

Penyusuan susu ibu adalah momen indah bg ibu-ibu yang menyusukan. Begitu juga bagi sy..sy sangat2 fanatik dengan dunia penyusuan. Adalah menjadi satu kebanggaan utk meneruskan penyusuan eksklusif ini.
Setakat hari ini, dh masuk hr yg ke41 yer..sy berjaya mengumpul stok susu hampir 400oz..Alhamdulillah.

Saya mengamalkan suplemen Shaklee bkn shj utk berpantang tetapi juga utk penyusuan.yg pastinye susu mmg tiptop..pekat dan banyak..anak pn sihat.cpt je bambam..
Saya mula mengepam sejak hari ke5 selepas bsalin..awal jgk la.smua gara-gara susu melimpah ruah. asyik menitik jek.bila anak menyusu sebelah..yang sebelah lagi menitik-nitik..So nak x nak mmg kna pam..Saya mmg selalu amalkan tandem nursing..so susu mmg cpt stimulate..Bukan sahaja anak puas menyusu, malah susu perahan juga banyak..tips yg paling simple utk ibu2 yg tgh kumpul stok cam saya..amalkan tandem nursing..Anda aka berpuas hati dgn hasilnya.Insya Allah..jgn lupe juga jg pemkanan dan amalkan suplemen Shaklee secara konsisten.. you'll amaze with the result.

Saya amalkan b complex, vitamin C chewable, vitalea, alfalfa, ostematrix dan ESP utk membantu mempercepatkan penghasilan susu..perlu diingt yer..suplemen ni bkn la btujuan membanyakkan susu tetapi ia mbantu mempercepatkan penghasilan susu dan yang pastinya menghasilkan susu yang lebih bernutrisi khas utk anak tercinta.

JOM amalkan suplemen Shaklee supaya anda kekal sihat dan cantik walaupun menyusukan bayi. Sememangnya menyusukan bayi membuatkan badan kita penat.cepat lapar dan sebagainya.Insya Allah dengan mengamalkan suplemen Shaklee anda akan kekal bertenaga..


breastfeeding set

JOM SIHAT & CANTIK BERSAMA SHAKLEE!!

Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

Wan Norhayati bt Wan Tahir
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 866292 ]
♥ Contact No | WhatsApp :012 6704659
♥ Emel : wanyatie82@gmail.com
♥ Laman web: mommycun.blogspot.com


No comments:

Post a Comment